Viihdymme yhdessä

Hansel-klubi tukee hanselilaisten työssä viihtymistä järjestämällä vapaaehtoisten työntekijöiden toimesta virkistystoimintaa. Klubin tavoitteena on kohottaa työyhteisön yhteenkuuluvuutta ja ilmapiiriä yhdessä vietetyn vapaa-ajan ja yhdessä tekemisen avulla.

Hansel-klubin tapahtumissa kohdataan työtovereita yli yksikkörajojen ja tutustutaan paremmin myös niihin kollegoihin, joiden kanssa ei välttämättä työskennellä yhdessä päivittäin.

Vuonna 2019 klubin budjetti oli 30 000 euroa, josta käytettiin 29 900 euroa. Klubin kustannukset per henkilö olivat noin 296 euroa.

Hansel-klubi järjestää vuosittain henkilöstölle pikkujoulut ja kesäpäivän. Kesäpäivää 2019 vietettiin yhdessä hanselilaisten ja vielä silloisten kuntahankintalaisten kesken Espoossa Villa Åkerblomissa. Tilaisuudessa puhujana oli urheilija Toni Piispanen, joka kertoi henkilökohtaisen tarinan sisusta, rohkeudesta ja asenteen merkityksestä muutosten kohtaamisessa.

Vuoden 2019 Hansel-klubin tapahtumat:

• Alpit Sölden
  • teatteri Musta Laatikko